Régebbi bejegyzések

Összefoglaló

2011.04.17. 12:15 | Dórlee | 4 komment

Hogy miért kezdtem újra neki egy blognak? Egyszerű (azt hiszem). Szeretek írni, más kérdés, hogy egyébként nem tudok, és szeretem másokkal megosztani a hülyeségeim (hátha valakinek mosolyt csal az arcára). Egyéb hülyeséget is sokszor akaródzott írni, ha már annyi karakter kipattant a fejemből, de mindig csak a sztori eleje van meg, a végéről gőzöm sincs, ráadásul ez a bizonyos eleje is hülyeség... na majd egyszer lesz valami, nem sírok tovább :D

Rövid összefoglaló a hétről:

Hétfő-kedd-szerda: Megszokott menetben minden, iskolában röhögés, itthon tévézés, játszás, meg hasonlók~

Csütörtök: Nos, informatika óra. Szerencsétlen osztálytársam vérét szívtuk, miközben sírva röhögtünk minden hülyeségen, egyik srác kedvesen begépelte a Colgate szócskát a gugliba - enyhe célzásképp :DDD

Péntek: Osztályfényképezés. Szörnyű volt, én mondom. Akárhányszor a fotós hapsira néztem, kitört belőlem a röhögés, olyankor meg rámszólt, hogy ne legyek Alekosz, annak van ilyen tartása... (ebből kifolyólag lettem Alekína :D). Ezen már sírva röhögtem, próbáltam nem elkenni a szemcerka által elszenvedett fekete csíkot a szemem alatt (eskü első alkalom, hogy ki voltam sminkelve, és 8.-os vagyok :DDD). Fényképezés után természetesen megjegyeztem, milyen jól is áll a hapsi haja (Istenem, ki akar magyar vizsgára menni?!), mire ő sorra vágta a fintorokat. Ez van, kölcsön kenyér, visszajár.

Tegnap: Semmi izgi, egészen monoton, Adree nénjével RPG-ztem át a napot...

Ma: Reggel, hajnali kilenckor felkeltem, anyám meg közölte, hogy fürdessem meg a kutyákat. Azt hittem, fejbe lövöm magam, ezek után pedig hozzátette, hogy fésüljem is ki őket. Na mondom, fasza lesz... és milyen igazam volt! Vizesebb lettem, mint a bolhás korcsok... most itt ülök, és ezeket a sorokat gépelem be...

Azt hiszem mára ennyi, ha lesz még valami, írok :3

A bejegyzés trackback címe:

https://crazy-days.blog.hu/api/trackback/id/tr22833281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shidotokuu 2011.04.17. 17:30:11

De djórikám, nem kezdtél már réges rég egy blogot ezelőtt? D:

Dórlee 2011.04.18. 14:31:00

@Shidotokuu: De, csak nem emlékszem a jelszóra... XD Meg ezt az emil címem többet használom :3

AdreeXD 2011.04.18. 22:52:24

Komolyan csak most voltál először kifestve? xDD

És ezen kívül...hogy a jó égbe tudsz normális mondatokat leírni? Nekem nem megy... T_T

Dórlee 2011.04.20. 13:43:52

@AdreeXD: Bazd, ha olyan hatodikosok/hetedikesek járnának hozzátok, mint hozzánk, te se festenéd magad... sok kis kurva, akikről múltévbe azt se tudták, hogy idejárnak, erre szopnak egy-két f*szt, festik magukat és ők a szupercsajok... ._.
Mondtatok meg nekem se mennek, látod... :"D
süti beállítások módosítása